De Zoladex Coach

Op de Zoladex Coach vindt u verrassende recepten voor een heerlijke en verantwoorde maaltijd. Alle recepten zijn eenvoudig te bereiden. Ook vindt u hier oefeningen om uw lichaam in conditie te houden. Beweeg 30 minuten per dag en doe wekelijks 3 tot 4 sessies oefeningen, zo versterkt u uw spieren, het botaanmaakproces en kunt u mogelijk vermoeidheid voorkomen.

Bewegingsadvies

Bewegingsadvies voor spieropbouw en conditie

Bepaalde oefeningen kunnen eraan bijdragen dat u zich fitter voelt. Bent u minder actief, begin dan met een paar oefeningen. Beweegt u al regelmatig, dan kunt u meer oefeningen uitvoeren en het programma uitbreiden met gewichten van 1 of 2 kg. Draag comfortabele kleding en schoenen met platte zolen. Luister goed naar uw lichaam. Stop wanneer u zich niet goed voelt.

Achterkant bovenbenen

Zonder gewicht

Voorkant bovenbenen

Zonder gewicht

Kuitspieren

Zonder gewicht

Achterkant bovenbenen

met gewicht

Voorkant bovenbenen

met gewicht

Kuitspieren

op één been

Biceps en schouders

Zonder gewicht

Biceps

Zonder gewicht

Triceps

Zonder gewicht

Biceps en schouders

met gewicht

Biceps

met gewicht

Triceps

met gewicht

Borstspieren

Zonder gewicht

Borstspieren

met gewicht

Rugspieren

 

Cooling down